Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Ogłoszenia serwisowe

  • 15.09.2015

    Ważne ogłoszenie dotyczące aparatu Olympus OM-D E-M10 Mark II

    Firma Olympus dokłada wszelkich starań, aby jej produkty cechowały się najwyższą jakością i były bezpieczne dla konsumentów. Kiedy pojawiają się zastrzeżenia dotyczące produktu, sprawdzamy wszelkie szczegóły w celu przekazania uzyskanych wyników i wdrożenia odpowiedniego rozwiązania tak szybko, jak to możliwe.

    Firma Olympus Corporation odkryła, że obiektywu w niewielkiej liczbie aparatów OM-D E-M10 Mark II nie działa prawidłowo kołek zabezpieczający, przez co pewne obiektywy z plastikowym mocowaniem nie blokują się odpowiednio. Aż do chwili obecnej firma Olympus Europa z pewnymi drobnymi wyjątkami nie rozpoczęła jeszcze dostaw aparatu OM-D E-M10 Mark II na rynek. Jednak w celu zapewnienia niezrównanego poziomu zadowolenia klientów zdecydowaliśmy o sprawdzeniu aparatów przeznaczonych na rynek europejski przed dalszą dystrybucją do partnerów handlowych. Niewielka liczba aparatów, które zostały już sprzedane w Europie, może być podatna na ten problem mechaniczny. Firma Olympus oferuje użytkownikom tych aparatów bezpłatną kontrolę i rozwiązanie tego problemu.

    Właściciele aparatów OM-D E-M10 Mark II powinni skontaktować się z europejskim centrum obsługi klientów firmy Olympus, dzwoniąc pod numer 00800 67 10 84 00*. Doradcy klienta firmy Olympus przedstawiają szczegółowe instrukcje przesłania aparatu w celu dokonania tej bezpłatnej kontroli. Klienci mogą także wysłać wiadomość e-mail na adres: serwis@olympus.pl. W takim przypadku należy podać w wiadomości e-mail numer seryjny aparatu. Numer seryjny znajduje się na spodzie korpusu aparatu.

    Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może spowodować ten problem. Zadowolenie klientów jest naszym najważniejszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby produkty firmy Olympus spełniały rygorystyczne standardy jakości, jakie są zawsze oczekiwane przez naszych klientów.

    * Bezpłatny numer telefonu. Od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-18:00, w piątki w godzinach 9-15:30 czasu CET

  • 21.05.2015

    Ważna informacja dla użytkowników aparatu VG-170

    Warszawa, 21 maja 2015 - z powodu błędu technicznego, który może skutkować lekkim szokiem elektrycznym w przypadku, kiedy aparat VG-170 zostanie uderzony z dużą siłą, Olympus zaprasza na bezpłatną kontrolę oraz naprawę wszystkich użytkowników tego aparatu. Właścicieli modelu VG-170 prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Centrum Serwisowym Olympus w celu ustalenia szczegółów dotyczących kontroli.

    Nie ma niebezpieczeństwa poważnego zranienia.
    Potencjalny wstrząs elektryczny może mieć miejsce, jeśli aparat zostanie mocno uderzony, a użytkownik będzie po tym korzystał z dźwigni zoom lub ze spustu migawki. Wstrząs elektryczny nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, jednakże może skutkować lekkim drętwieniem palca i powodować dyskomfort. Według stanu na maj 2015, problem ten dotyczy trzy z ok. 430 000 aparatów sprzedanych na całym świecie do końca roku 2013. Olympus poinformował o tym fakcie odpowiednie instytucje.

    Jak skontaktować się z Olympusem
    Aby wyeliminować tę możliwość, Olympus prosi właścicieli modelu VG-170 o pilny kontakt z Centrum Serwisowym Olympus przed ponownym korzystaniem z aparatu - telefonicznie pod numerem 00800 67 10 84 00*. Doradcy Olympus przekażą informacje, w jaki sposób przesłać aparat do kontroli i ewentualnej naprawy. Można też skontaktować się z drogą mailową na adres camera.repair.pl@olympus.eu. W takim przypadku prosimy o podanie w treści maila numeru seryjnego posiadanego aparatu. Znajduje się on na spodzie aparatu.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Satysfakcja naszych klientów jest naszym najwyższym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zawsze spełniały rygorystyczne standardy jakości.

    * Numer darmowy. Poniedziałek - czwartek 9.00-18.00. Piątek 9.00 - 15.30.

  • 19.02.2015

    Informacja serwisowa dla użytkowników obudowy podwodnej PT-054

    Hamburg, 19 Lutego 2015 - Olympus odkrył wadliwe działanie uszczelki znajdującej się w tylnej części obudowy podwodnej PT-054, która w pewnych warunkach może skutkować przedostawaniem się niewielkich ilości wody do wnętrza obudowy. Posiadacze obudowy PT-054 powinni skontaktować się z firmą Olympus w celu wymiany wadliwej uszczelki. Wymiany można dokonać także we własnym zakresie.

    100% bezpieczeństwa obudowy podwodnej Potencjalne problemy nie oznaczają żadnego niebezpieczeństwa dla użytkowników obudowy. Aby zapobiec ewentualnym przeciekom, Olympus zaleca jednak użytkownikom PT-054 skorzystanie z oferty darmowej wymiany uszczelki przez Serwis Olympus przed kolejnym korzystaniem z obudowy.

    Właściciele PT-054 mogą zgłosić chęć wymiany uszczelki telefonicznie pod numerem 00800 67 10 83 00*, lub wysyłając maila na adres: camera.repair@olympus.eu. Przy wysyłaniu zgłoszenia pisemnego prosimy o dołączenie w maili numeru seryjnego posiadanej obudowy PT-054.

    Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Państwa satysfakcja jest dla nas najwyższym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały rygorystyczne standardy najwyższej jakości, której zawsze możecie oczekiwać od naszych produktów.

    Dodatkowe informacje: 27 sierpnia 2015 r. Firma Olympus odkryła, że po wymianie pierścienia O-ring (czarnego) może występować grzechotanie pokrętła otwierania/zamykania. Prosimy skontaktować się z działem obsługi klientów w celu umówienia bezpłatnego wzmocnienia pokrętła otwierania/zamykania obudowy podwodnej PT-054.

    *Połączenie darmowe. Poniedziałek - czwartek od 9.00 do 18.00, piątek od 9.00 do 15.30. Dostępny w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania. W Rosji tel. 810-800 67 10 83 00, Republice Czeskiej tel. 800 167 777. W innych krajach prosimy o kontakt pod nr tel. +49-40-23773-899

  • 01.09.2014

    Informacja o zmianach w warunkach gwarancji dla aparatów cyfrowych i akcesoriów firmy Olympus

    Od września 2014 Olympus zmienia warunki gwarancji z Ogólnoświatowej Gwarancji na nowy, Lokalny System Gwarancji, który na obszarze handlowym obsługiwanym przez Olympus Europa SE& Co. KG. nosił będzie nazwę Europejski Serwis Gwarancyjny.

    Firma Olympus Imaging Corporation wprowadziła Ogólnoświatową Gwarancję na aparaty cyfrowe i akcesoria 1 kwietnia 2004 roku. Jednakże, ze względu na odmienne regulacje prawne oraz różnice w infrastrukturze punktów serwisowych w różnych krajach, Olympus podjął decyzję o zmianie systemu gwarancji.

    Zmiany nie oznaczają zredukowania zakresu zdarzeń objętych gwarancją. Jednakże obszar obowiązywania Europejskiego Serwisu Gwarancyjnego zostanie ograniczony do terytorium działania firmy Olympus Europa SE & Co.KG, zgodnie z tym, co zostało określone na stronie www.olympus-europa.com. Wszystkie naprawy wykonywane w krajach spoza tego terytorium, będą wykonywane odpłatnie.

    Wszystkie naprawy produktów zakupionych poza terytorium działania firmy Olympus Europa SE & Co. KG będą wykonywane odpłatnie, ponieważ produkty te nie są objęte Europejskim Serwisem Gwarancyjnym.

    W okresie przejściowym, z Ogólnoświatowej Gwarancji na Europejski Serwis Gwarancyjny, Olympus respektował będzie wszelkie zobowiązanie wynikające z Ogólnoświatowej Gwarancji w stosunku do aparatów posiadających Ogólnoświatową Kartę Gwarancyjną.

    W odniesieniu do okresu obowiązywania gwarancji, Olympus kontynuował będzie stosowaną obecne politykę, dostosowując okres obowiązywania gwarancji do regulacji prawnych poszczególnych państw.

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości dotyczących nowego Europejskiego Serwisu Gwarancyjnego, prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Klienta.

    Dział Wsparcia Klienta:

    Tel. 00800 67 10 83 00* (Dostępny Pon – Czw, 9.00 do 16.00, Pią 9.00 do 15.30 CET)

    Numer dostępny w krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania,

    W Rosji tel. 810-800 67 10 83 00, w Czechach tel. 800 167 777.

    W pozostałych krajach prosimy o kontakt pod nr tel. +49-40-23773-899

    Email:camera.support@olympus.eu,audio.support@olympus.eu

  • 30.07.2014

    Informacja serwisowa dla Użytkowników aparatu STYLUS TOUGH TG-850

    Odkryliśmy, że w aparacie STYLUS TOUGH TG-850 mogą nie działać prawidłowo przyciski operacyjne oraz pokrętło wyboru trybu, co może być powodem przeciekania niewielkiej ilości wody podczas korzystania z aparatu pod wodą.
    Dotyczy to tylko niewielkiej liczby aparatów TG-850 z poniższej listy partii numerów seryjnych. Klientom, którzy posiadają aparat z możliwą usterką, oferujemy bezpłatny przegląd i naprawę, jeśli takowa będzie konieczna.

    Numery seryjne z możliwą usterką:

    JPF201001 - JPF203460 (srebrny) // JPM201001 - JPM 208130 (czarny) // JPT201001 - JPT 203400 (biały)

    Jeśli numer seryjny Państwa aparatu znajduje się w granicach wyżej wymienionych numerów, to oczekujemy Państwa telefonu pod numerem 00800 67 10 84 00*, by przekazać Państwu dalsze informacje na temat skorzystania z naszej oferty bezpłatnego przeglądu i naprawy Państwa aparatu TG-850. Mogą Państwo także wysłać e-mail na adres camera.repair.pl@olympus.eu. W takim przypadku proszę się upewnić, że numer seryjny Państwa aparatu TG-850 podany jest w wiadomości e-mail.

    Prosimy także przyjąć nasze najszczersze przeprosiny za wszelkie spowodowane tym niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, by zapewnić Państwu usługi najwyższej jakości, jakie gwarantuje firma Olympus.

    Nasze linie telefoniczne czynne są od poniedziałku do czwartku w godzinach 9:00-18:00 oraz w piątki, w godzinach 9:00-15:30.