Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Ogłoszenia serwisowe

  • NOWOŚĆ

    01.12.2017

    Informacja dotycząca stosowania nowego obiektywu Panasonic 200 mm z aparatami Olympus

    Informujemy, że funkcja automatycznego ustawiania ostrości (AF) może nie działać prawidłowo podczas stosowania nowego obiektywu Panasonic LEICA DG ELMARIT 200 mm F2.8 z aparatem Olympus systemu Mikro Cztery Trzecie. Firma Olympus przygotuje aktualizację oprogramowania, która zapewni poprawne działanie systemu ustawiania ostrości. Aktualizacja zostanie przygotowana zgodnie z poniższym harmonogramem:

    E‑M1 Mark II / E‑M5 Mark II / PEN‑F: luty 2018
    E‑M1 / E‑M10 Mark III / E‑M10 Mark II / E‑PL8 / E‑PL7: wiosna 2018
    E‑M5 / E‑M10 / E‑P5 / E‑P3 / E‑P2 / E‑P1 / E‑PL6 / E‑PL5 / E‑PL3 / E‑PL2 / E‑PL1s / E‑PL1 / E‑PM2 / E‑PM1 / A01": do końca 2018

    Przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności.

  • 15.09.2015

    Ważne ogłoszenie dotyczące aparatu Olympus OM-D E-M10 Mark II

    Firma Olympus dokłada wszelkich starań, aby jej produkty cechowały się najwyższą jakością i były bezpieczne dla konsumentów. Kiedy pojawiają się zastrzeżenia dotyczące produktu, sprawdzamy wszelkie szczegóły w celu przekazania uzyskanych wyników i wdrożenia odpowiedniego rozwiązania tak szybko, jak to możliwe.

    Firma Olympus Corporation odkryła, że obiektywu w niewielkiej liczbie aparatów OM-D E-M10 Mark II nie działa prawidłowo kołek zabezpieczający, przez co pewne obiektywy z plastikowym mocowaniem nie blokują się odpowiednio. Aż do chwili obecnej firma Olympus Europa z pewnymi drobnymi wyjątkami nie rozpoczęła jeszcze dostaw aparatu OM-D E-M10 Mark II na rynek. Jednak w celu zapewnienia niezrównanego poziomu zadowolenia klientów zdecydowaliśmy o sprawdzeniu aparatów przeznaczonych na rynek europejski przed dalszą dystrybucją do partnerów handlowych. Niewielka liczba aparatów, które zostały już sprzedane w Europie, może być podatna na ten problem mechaniczny. Firma Olympus oferuje użytkownikom tych aparatów bezpłatną kontrolę i rozwiązanie tego problemu.

    Właściciele aparatów OM-D E-M10 Mark II powinni skontaktować się z europejskim centrum obsługi klientów firmy Olympus, dzwoniąc pod numer 00800 67 10 84 00*. Doradcy klienta firmy Olympus przedstawiają szczegółowe instrukcje przesłania aparatu w celu dokonania tej bezpłatnej kontroli. Klienci mogą także wysłać wiadomość e-mail na adres: serwis@olympus.pl. W takim przypadku należy podać w wiadomości e-mail numer seryjny aparatu. Numer seryjny znajduje się na spodzie korpusu aparatu.

    Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie może spowodować ten problem. Zadowolenie klientów jest naszym najważniejszym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby produkty firmy Olympus spełniały rygorystyczne standardy jakości, jakie są zawsze oczekiwane przez naszych klientów.

    * Bezpłatny numer telefonu. Od poniedziałku do czwartku w godzinach 9-18:00, w piątki w godzinach 9-15:30 czasu CET

  • 21.05.2015

    Ważna informacja dla użytkowników aparatu VG-170

    Warszawa, 21 maja 2015 - z powodu błędu technicznego, który może skutkować lekkim szokiem elektrycznym w przypadku, kiedy aparat VG-170 zostanie uderzony z dużą siłą, Olympus zaprasza na bezpłatną kontrolę oraz naprawę wszystkich użytkowników tego aparatu. Właścicieli modelu VG-170 prosimy o możliwie najszybszy kontakt z Centrum Serwisowym Olympus w celu ustalenia szczegółów dotyczących kontroli.

    Nie ma niebezpieczeństwa poważnego zranienia.
    Potencjalny wstrząs elektryczny może mieć miejsce, jeśli aparat zostanie mocno uderzony, a użytkownik będzie po tym korzystał z dźwigni zoom lub ze spustu migawki. Wstrząs elektryczny nie stanowi zagrożenia dla zdrowia, jednakże może skutkować lekkim drętwieniem palca i powodować dyskomfort. Według stanu na maj 2015, problem ten dotyczy trzy z ok. 430 000 aparatów sprzedanych na całym świecie do końca roku 2013. Olympus poinformował o tym fakcie odpowiednie instytucje.

    Jak skontaktować się z Olympusem
    Aby wyeliminować tę możliwość, Olympus prosi właścicieli modelu VG-170 o pilny kontakt z Centrum Serwisowym Olympus przed ponownym korzystaniem z aparatu - telefonicznie pod numerem 00800 67 10 84 00*. Doradcy Olympus przekażą informacje, w jaki sposób przesłać aparat do kontroli i ewentualnej naprawy. Można też skontaktować się z drogą mailową na adres camera.repair.pl@olympus.eu. W takim przypadku prosimy o podanie w treści maila numeru seryjnego posiadanego aparatu. Znajduje się on na spodzie aparatu.
    Przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Satysfakcja naszych klientów jest naszym najwyższym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty zawsze spełniały rygorystyczne standardy jakości.

    * Numer darmowy. Poniedziałek - czwartek 9.00-18.00. Piątek 9.00 - 15.30.

  • 19.02.2015

    Informacja serwisowa dla użytkowników obudowy podwodnej PT-054

    Hamburg, 19 Lutego 2015 - Olympus odkrył wadliwe działanie uszczelki znajdującej się w tylnej części obudowy podwodnej PT-054, która w pewnych warunkach może skutkować przedostawaniem się niewielkich ilości wody do wnętrza obudowy. Posiadacze obudowy PT-054 powinni skontaktować się z firmą Olympus w celu wymiany wadliwej uszczelki. Wymiany można dokonać także we własnym zakresie.

    100% bezpieczeństwa obudowy podwodnej Potencjalne problemy nie oznaczają żadnego niebezpieczeństwa dla użytkowników obudowy. Aby zapobiec ewentualnym przeciekom, Olympus zaleca jednak użytkownikom PT-054 skorzystanie z oferty darmowej wymiany uszczelki przez Serwis Olympus przed kolejnym korzystaniem z obudowy.

    Właściciele PT-054 mogą zgłosić chęć wymiany uszczelki telefonicznie pod numerem 00800 67 10 83 00*, lub wysyłając maila na adres: camera.repair@olympus.eu. Przy wysyłaniu zgłoszenia pisemnego prosimy o dołączenie w maili numeru seryjnego posiadanej obudowy PT-054.

    Pragniemy przeprosić za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Państwa satysfakcja jest dla nas najwyższym priorytetem i dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały rygorystyczne standardy najwyższej jakości, której zawsze możecie oczekiwać od naszych produktów.

    Dodatkowe informacje: 27 sierpnia 2015 r. Firma Olympus odkryła, że po wymianie pierścienia O-ring (czarnego) może występować grzechotanie pokrętła otwierania/zamykania. Prosimy skontaktować się z działem obsługi klientów w celu umówienia bezpłatnego wzmocnienia pokrętła otwierania/zamykania obudowy podwodnej PT-054.

    *Połączenie darmowe. Poniedziałek - czwartek od 9.00 do 18.00, piątek od 9.00 do 15.30. Dostępny w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania. W Rosji tel. 810-800 67 10 83 00, Republice Czeskiej tel. 800 167 777. W innych krajach prosimy o kontakt pod nr tel. +49-40-23773-899

  • 01.09.2014

    Informacja o zmianach w warunkach gwarancji dla aparatów cyfrowych i akcesoriów firmy Olympus

    Od września 2014 Olympus zmienia warunki gwarancji z Ogólnoświatowej Gwarancji na nowy, Lokalny System Gwarancji, który na obszarze handlowym obsługiwanym przez Olympus Europa SE& Co. KG. nosił będzie nazwę Europejski Serwis Gwarancyjny.

    Firma Olympus Imaging Corporation wprowadziła Ogólnoświatową Gwarancję na aparaty cyfrowe i akcesoria 1 kwietnia 2004 roku. Jednakże, ze względu na odmienne regulacje prawne oraz różnice w infrastrukturze punktów serwisowych w różnych krajach, Olympus podjął decyzję o zmianie systemu gwarancji.

    Zmiany nie oznaczają zredukowania zakresu zdarzeń objętych gwarancją. Jednakże obszar obowiązywania Europejskiego Serwisu Gwarancyjnego zostanie ograniczony do terytorium działania firmy Olympus Europa SE & Co.KG, zgodnie z tym, co zostało określone na stronie www.olympus-europa.com. Wszystkie naprawy wykonywane w krajach spoza tego terytorium, będą wykonywane odpłatnie.

    Wszystkie naprawy produktów zakupionych poza terytorium działania firmy Olympus Europa SE & Co. KG będą wykonywane odpłatnie, ponieważ produkty te nie są objęte Europejskim Serwisem Gwarancyjnym.

    W okresie przejściowym, z Ogólnoświatowej Gwarancji na Europejski Serwis Gwarancyjny, Olympus respektował będzie wszelkie zobowiązanie wynikające z Ogólnoświatowej Gwarancji w stosunku do aparatów posiadających Ogólnoświatową Kartę Gwarancyjną.

    W odniesieniu do okresu obowiązywania gwarancji, Olympus kontynuował będzie stosowaną obecne politykę, dostosowując okres obowiązywania gwarancji do regulacji prawnych poszczególnych państw.

    W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości dotyczących nowego Europejskiego Serwisu Gwarancyjnego, prosimy o kontakt z naszym Działem Wsparcia Klienta.

    Dział Wsparcia Klienta:

    Tel. 00800 67 10 83 00* (Dostępny Pon – Czw, 9.00 do 16.00, Pią 9.00 do 15.30 CET)

    Numer dostępny w krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Luksemburg, Holandia, Norwegia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania,

    W Rosji tel. 810-800 67 10 83 00, w Czechach tel. 800 167 777.

    W pozostałych krajach prosimy o kontakt pod nr tel. +49-40-23773-899

    Email:camera.support@olympus.eu,audio.support@olympus.eu