Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Jak zlecić naprawę produktu

Wymierz temat:

Mam pytanie techniczne dotyczące cyfrowego produktu Olympus

Wystarczy wysłać e-mail do Wsparcia Technicznego Olympus lub zadzwonić do naszego zespołu ekspertów. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , by uzyskać więcej informacji.

Mój produkt Olympus nie funkcjonuje poprawnie, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi . W przypadku wątpliwości odwiedź sprzedawcę produktów Olympus, który sprawdzi sprzęt i w razie potrzeby wyśle go do nas w Twoim imieniu.

Jak mogę zlecić serwisowanie produktu?

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną schowaj w bezpiecznym miejscu. To podstawowe dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego
Portalu Napraw Serwisowych,
który wskaże dalsze kroki postępowania.

Co obejmuje 24-miesięczna gwarancja?

Prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej gwarancji . Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania sprzętu, wypadków losowych, niestarannego obchodzenia się ze sprzętem oraz normalnego zużywania się elementów. Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia użytkownika.

Moja 24-miesięczna gwarancja Olympus wygasła. Czy mimo to mogę wysłać mój produkt do naprawy serwisowej?

Tak, oczywiście.

W tym celu wypełnij formularz rejestracyjny. Pocztą, e-mailem lub faksem poinformujemy Cię o kosztach naprawy. Technicy rozpoczną pracę, gdy wyrazisz zgodę na naprawę.

Tutaj możesz zarejestrować swój produkt do naprawy i śledzić status zlecenia.

Obsługa napraw