Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

  • Pro Service


    Dla fotografów

Program OLYMPUS PRO SERVICE powstał z myślą o aparatach
OM-D E-M1 Mark II oraz OM-D E-M1X, a także obiektywach M.ZUIKO DIGITAL. Teraz możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze: na fotografowaniu.

Wybierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada, zarejestruj swój aparat OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X i aktywuj usługę PRO Service w MyOLYMPUS.


  • Priorytetowa obsługa klienta

    Kontaktuj się z ekspertami OLYMPUS w każdej sprawie związanej z Twoim profesjonalnym zestawem fotograficznym. Eksperci czekają na połączenie wideo, Twój telefon lub e-mail.

  • Sprzęt na czas naprawy

    Bezpłatna ekspresowa przesyłka i przyśpieszona naprawa Twojego OM-D E-M1 Mark II oraz OM-D E-M1X lub wypożyczenie profesjonalnego sprzętu OM-D na czas naprawy – wszystko po to, abyś nie musiał przerywać swojej pracy.

  • Regularna konserwacja systemu

    Zadbamy o najlepszą kondycję Twojego zestawu. Zoptymalizujemy jego działanie i wyczyścimy go, aby był jak nowy i gotowy do następnej sesji zdjęciowej.

Wybierz najlepszy dla siebie pakiet PRO Service

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PLAN WSPARCIA PRO

Po aktywowaniu pakietu PRO Service w serwisie MyOLYMPUS otrzymasz cyfrowy identyfikator i będziesz mógł kontaktować się ze specjalistą OLYMPUS PRO w wybrany przez siebie sposób.

Identyfikator MyOLYMPUS

Specjalna infolinia

Ekspresowa odpowiedź na wiadomości e-mail

1 dzień roboczy

0,5 dnia roboczego

0,5 dnia roboczego

Dostęp do infolinii wideo

Zależnie od dostępności

Zależnie od dostępności

Priorytet

Usługa Check&Clean

Zależnie od dostępności

Zależnie od dostępności

Priorytet

PLAN NAPRAWY PRO

Jeśli nie jesteś pewny, czy Twój zestaw fotograficzny jest w 100% sprawny, wejdź na swoje konto MyOLYMPUS i skorzystaj z pakietu PRO Service lub skontaktuj się ze specjalistą OLYMPUS PRO. My zrobimy resztę.

Ekspresowa wysyłka naprawionego sprzętu

-

Bezpłatny transport w obydwie strony

Bezpłatny transport w obydwie strony

Szybsza naprawa

5 dni roboczych*

3 dni robocze*

3 dni robocze*

Wypożyczenie aparatu na czas naprawy

-

Jeśli czas naprawy zostanie przekroczony

Ekspres

Atrakcyjne ceny napraw pogwarancyjnych

-

-10%

-20%

Aktualizacja oprogramowania

Zachowanie ustawień aparatu **

ROCZNY PLAN KONSERWACJI SYSTEMU PRO

Raz w roku nasi serwisanci sytemu PRO przetestują Twój zestaw fotograficzny — wyczyszczą korpus i dokładnie sprawdzą działanie zestawu. Aby skorzystać z usługi, skontaktuj się ze specjalistą OLYMPUS PRO lub wyślij zgłoszenie przez MyOLYMPUS.

Diagnostyka systemu

-

Kontrola sensora

-

Kontrola stabilizacji obrazu

-

Test rozdzielczości

-

Test migawki

-

Sprawdzenie pojemności baterii

-

Kalibracja obiektywu

-

Aktualizacja oprogramowania

-

Zachowanie ustawień aparatu

-

Wymiana zużytych części zamiennych

-

Czyszczenie korpusu

-

Maksymalna liczba produktów

serwisowanych w ramach jednego pakietu

1x

1x

2x

1x

3x

6x

WYBIERZ PAKIET PRO SERVICE

Wybierz czas obowiązywania pakietu —
od 1 roku do 3 lat.

Bezpłatnie

Zarejestruj teraz
 
 
KUP TERAZ
 
 
KUP TERAZ
 
 

PRODUKTY OBJĘTE PROGRAMEM***

OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X oraz obiektywy M.ZUIKO DIGITAL zarejestrowane w MyOLYMPUS.

KRAJE, W KTÓRYCH MOŻNA KORZYSTAĆ Z PROGRAMU

Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania.

Produkt OLYMPUS można wysłać do Serwisu z każdego z tych krajów.

*Z wyłączeniem czasu dostawy

**Jeśli możliwe jest wykonanie kilku czynności jednocześnie

*** Program PRO Service obejmuje wszystkie produkty zarejestrowane w serwisie MyOlympus. W ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu Pro Service).

 

KORZYŚCI MyOLYMPUS

Zasubskrybuj nasz newsletter w serwisie MyOLYMPUS i ciesz się z korzyści, jakie daje PRO SERVICE.

  • 6-miesięczna dodatkowa gwarancja

  • Ciekawy, inspirujący newsletter

  • Powiadomienia o aktualizacji oprogramowania

FAQs

Co to jest OLYMPUS PRO Service?

PRO Service to program serwisowy przeznaczony dla półprofesjonalnych i profesjonalnych fotografów. Głównym celem zespołu OLYMPUS PRO Service jest stworzenie partnerskich relacji z fotografami OLYMPUS i zagwarantowanie im nieograniczonego wsparcia. Usługi serwisowe podzielono na trzy grupy nazywane dalej planami: PLAN WSPARCIA PRO, PLAN NAPRAWY PRO, ROCZNY PLAN KONSERWACJI SYSTEMU PRO.

Jakie produkty OLYMPUS objęte są programem OLYMPUS PRO Service?

Aktualnie programem OLYMPUS PRO Service objęte są: aparaty OM-D E-M1 Mark II oraz OM-D E-M1X, a także wszystkie obiektywy M.ZUIKO DIGITAL.

Czy istnieją różne warianty programu OLYMPUS PRO Service?

Dostępne są trzy poziomy programu OLYMPUS PRO Service: Standard Plus (poziom 1), Advanced (poziom 2) oraz Elite (poziom 3).

Jak długo obowiązuje umowa dotycząca OLYMPUS PRO Service?

Standard Plus (poziom 1) obowiązuje przez cały okres rejestracji aparatu oraz obiektywów objętych programem OLYMPUS PRO Service. Czas obowiązywania pakietów Advanced (poziom 2) i Elite (poziom 3) zależy od użytkownika. Istnieje możliwość wyboru rocznej, dwuletniej lub trzyletniej umowy PRO Service.

Ile produktów OLYMPUS może być objętych jednym pakietem OLYMPUS PRO Service?

OLYMPUS PRO Service ma na celu stworzenie partnerskich relacji z fotografami. W związku z tym program serwisowy nie jest powiązany z numerami seryjnymi konkretnych produktów. Jednocześnie dążymy do zagwarantowania najwyższej jakości naszych usług serwisowych. Dlatego w ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu Pro Service): Standard Plus – maksymalnie 1 korpus i 1 obiektyw; Advanced – maksymalnie 1 korpus i 3 obiektywy; Elite – maksymalnie 2 korpusy i 6 obiektywów. Oznacza to, że w wielu przypadkach nie musisz kupować więcej niż jednego pakietu OLYMPUS PRO Service, nawet jeśli posiadasz więcej niż maksymalną liczbę produktów, które możesz jednorazowo wysłać do Serwisu. Jeśli jednak każdego roku chciałbyś wysłać do Serwisu 2 korpusy aparatów i obiektywy, powinieneś wybrać pakiet PRO Service Elite.

Czy OLYMPUS PRO Service wiąże się z jakimikolwiek kosztami?

Pakiet Standard Plus (poziom 1) jest bezpłatny i dostępny automatycznie po zarejestrowaniu produktu w serwisie MyOLYMPUS. Pakiety Advanced oraz Elite są dostępne za dodatkową opłatą.

Jak aktywować pakiety Advanced oraz Elite?

To bardzo łatwe: po zakupie pakietu otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym PRO Service. Użyj go, aby aktywować pakiet PRO Service w MyOLYMPUS.

Gdzie mogę aktywować pakiet Standard Plus PRO Service?

Z największą przyjemnością zagwarantujemy Ci bezpłatny pakiet serwisowy Standard Plus. Pakiet zostanie automatycznie aktywowany w MyOLYMPUS po wykonaniu kilku prostych czynności:

1. Załóż konto w serwisie MyOLYMPUS (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś)

2. Zarejestruj swój OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X w MyOLYMPUS

Gdzie mogę aktywować pakiety Advanced i Elite PRO Service?

Kupiony pakiet OLYMPUS PRO Service aktywuj w MyOLYMPUS. W tym celu:

1. Załóż konto w serwisie MyOLYMPUS (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś)

2. Zarejestruj swój OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X w MyOLYMPUS

3. Aktywuj pakiet w MyOLYMPUS, używając kodu aktywacyjnego PRO Service

Czy programem OLYMPUS PRO Service mogą być objęte tylko moje obiektywy M.ZUIKO?

Niestety nie. Aktywacja OLYMPUS PRO Service możliwa jest jedynie po zarejestrowaniu w MyOLYMPUS co najmniej jednego korpusu OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X.

Czy w ramach OLYMPUS PRO Service mogę korzystać z 6-miesięcznej dodatkowej gwarancji?

Z oferty mogą korzystać użytkownicy większości aparatów i obiektywów zarejestrowanych w MyOLYMPUS. Mimo to, że oferta nie jest częścią programu OLYMPUS PRO Service, można ją z nim łączyć i cieszyć się jeszcze większą ochroną posiadanego zestawu fotograficznego. To proste: zarejestruj swoje produkty w MyOLYMPUS i zasubskrybuj newsletter OLYMPUS.

W których krajach można korzystać z programu OLYMPUS PRO Service?

Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania.

Czy mogę korzystać z programu podczas podróży?

Tak, możesz korzystać z naszego wsparcia w ramach OLYMPUS PRO Service we wszystkich krajach, w których dostępny jest program OLYMPUS PRO Service.

Czy mogę kupić i aktywować OLYMPUS PRO Service, jeśli mój kraj zamieszkania nie jest wyszczególniony na liście?

Tak, prosimy jednak pamiętać, że OLYMPUS PRO Service nie będzie dostępny w Twoim kraju zamieszkania.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć skorzystania z konkretnych usług lub planu serwisowego w ramach programu OLYMPUS PRO Service?

Jeśli chcesz skorzystać z usługi OLYMPUS PRO Service lub danego planu serwisowego, wyślij zgłoszenie przez MyOLYMPUS lub zadzwoń do specjalisty OLYMPUS PRO.

Aktywowałem już PRO Service dla aparatu OM-D E-M1 Mark II i kupiłem OM-D E-M1X. Co powinienem zrobić?

Jeśli chcesz, aby Twój aparat OM-D E-M1X także był objęty Twoim obowiązującym pakietem PRO Service, wystarczy, że zarejestrujesz go w serwisie MyOlympus. Oznacza to, że w wielu przypadkach nie musisz kupować więcej niż jednego pakietu OLYMPUS PRO Service, nawet jeśli posiadasz więcej niż maksymalną liczbę produktów, które możesz jednorazowo wysłać do Serwisu. Uwaga. W ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu Pro Service): Standard Plus – maksymalnie 1 korpus i 1 obiektyw; Advanced – maksymalnie 1 korpus i 3 obiektywy; Elite – maksymalnie 2 korpusy i 6 obiektywów. Jeśli jednak każdego roku chciałbyś wysyłać do Serwisu 2 korpusy aparatów i obiektywy, powinieneś wybrać pakiet PRO Service Elite.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli potrzebujesz pomocy lub dodatkowych informacji, zespół PRO Service chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.pl@olympus.eu