Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Pro Service


    Dla fotografów

Program Olympus PRO Service powstał z myślą o profesjonalnych użytkownikach aparatów OM-1 i serii OM-D E-M1* oraz obiektywów M.Zuiko Digital. Teraz możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze - na fotografowaniu. Wybierz pakiet serwisowy, zarejestruj swój produkt i aktywuj program PRO Service w MyOlympus.


  • Priorytetowa obsługa klienta

    Kontaktuj się z ekspertami Olympus w każdej sprawie związanej z Twoim profesjonalnym zestawem fotograficznym. Eksperci czekają na połączenie wideo, Twój telefon lub e-mail. Usługi dostępne w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim i francuskim.

  • Naprawa z wypożyczeniem aparatu zastępczego

    Bezpłatna ekspresowa przesyłka i przyśpieszona naprawa aparatu OM-1 i z serii OM-D E-M1* lub wypożyczenie profesjonalnego sprzętu OM lub OM-D na czas naprawy – już nigdy nie będziesz musiał przerywać swojej pracy.

    *OM-1, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1X

  • Regularna konserwacja systemu

    Zadbamy o najlepszą kondycję Twojego zestawu. Zoptymalizujemy jego działanie i wyczyścimy go, aby był jak nowy i gotowy do następnej sesji zdjęciowej.

Wybierz najlepszy dla siebie pakiet PRO Service

Standard Plus

Advanced

Elite

Standard Plus

Advanced

Elite

PLAN WSPARCIA PRO

Po aktywowaniu pakietu PRO Service w serwisie MyOlympus otrzymasz cyfrowy identyfikator i będziesz mógł kontaktować się ze specjalistą Olympus PRO w wybrany przez siebie sposób.

Identyfikator MyOlympus

Specjalna infolinia

Ekspresowa odpowiedź na wiadomości e-mail

Usługa Check&Clean

Zależnie od dostępności

Zależnie od dostępności

Priorytet

 

 

 

 

PLAN NAPRAWY PRO

Jeśli nie jesteś pewny, czy Twój zestaw fotograficzny jest w 100% sprawny, wejdź na swoje konto MyOlympus i skorzystaj z pakietu PRO Service lub skontaktuj się ze specjalistą Olympus PRO. My zrobimy resztę.

Ekspresowa wysyłka naprawionego sprzętu

-

Bezpłatny transport w obydwie strony

Bezpłatny transport w obydwie strony

Naprawa w trybie przyśpieszonym

5 dni roboczych*

3 dni robocze*

3 dni robocze*

Wypożyczenie aparatu na czas naprawy

-

Jeśli czas naprawy zostanie przekroczony

Ekspres

Atrakcyjne ceny napraw pogwarancyjnych

-

-10%

-20%

Aktualizacja oprogramowania

Zachowanie ustawień aparatu **

ROCZNY PLAN KONSERWACJI SYSTEMU PRO

Raz w roku nasi serwisanci sytemu PRO przetestują Twój zestaw fotograficzny — wyczyszczą korpus i dokładnie sprawdzą działanie zestawu. Aby skorzystać z usługi, skontaktuj się ze specjalistą Olympus PRO lub wyślij zgłoszenie przez MyOlympus.

Diagnostyka systemu

-

Kontrola sensora

-

Kontrola stabilizacji obrazu

-

Test rozdzielczości

-

Test migawki

-

Sprawdzenie pojemności baterii

-

Kalibracja obiektywu

-

Aktualizacja oprogramowania

-

Zachowanie ustawień aparatu

-

Wymiana zużytych części zamiennych

-

Czyszczenie korpusu

-

Maksymalna liczba produktów

serwisowanych w ramach jednego pakietu

1x

1x

2x

1x

3x

6x

Bezpłatnie

Zarejestruj teraz
 
 
Kup teraz
 
 
Kup teraz
 
 

PRODUKTY OBJĘTE PROGRAMEM***

OM SYSTEM OM-1 i Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II, OM-D E-M1X oraz obiektywy M.Zuiko Digital zarejestrowane w MyOlympus.

KRAJE, W KTÓRYCH MOŻNA KORZYSTAĆ Z PROGRAMU

Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania. Produkt OM SYSTEM lub Olympus można wysłać do Serwisu z każdego z tych krajów.

*Z wyłączeniem czasu dostawy

**Jeśli możliwe jest wykonanie kilku czynności jednocześnie

*** Program PRO Service obejmuje wszystkie produkty zarejestrowane w serwisie MyOlympus. W ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu Pro Service).

 

KORZYŚCI MyOlympus

Zasubskrybuj newsletter OM SYSTEM w serwisie MyOlympus i ciesz się z korzyści, jakie daje PRO Service, bezpłatnie:

  • 6-miesięczna dodatkowa gwarancja

  • Ciekawy, inspirujący newsletter

  • Powiadomienia o aktualizacji oprogramowania

 

Przeczytaj opinie Wizjonerów OM SYSTEM

fz_1_product_page_users_review1_hl

Andrew Fusek Peters

"Po niefortunnym wypadku stwierdziłem, że pakiet Pro Service był najlepszą moją inwestycją - jeden telefon, łatwa wysyłka, dostałem sprzęt zastępczy i rozsądny kosztorys naprawy. Dzięki użyczonemu zestawowi mogłem kontynuować swoją pracę fotografa dzikiej przyrody. Jeśli jesteś profesjonalistą i oczekujesz pałnego wsparcia, nie ma lepszego rozwiązania niż ten serwis."

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jayne Gough

“Zdecydowałem się na dwuletni pakiet Pro Service, żeby zapewnić opiekę naszemu sprzętowi Olympus a nam spokój, kiedy go używamy i korzyści z szybkiego serwisu kiedy jest potrzebny”

fz_1_product_page_users_review1_hl

Jay McLaughlin

Jak każdy profesjonalny fotograf chcę jak najlepiej wykonać swoją pracę, by spełnić oczekiwania zleceniodawcy. Świadomość, że zawsze mogę liczyć na Olympusa, sprawia, że koncentruję się na tym, co najważniejsze – na fotografowaniu.

FAQs

Co to jest PRO Service?

PRO Service to program serwisowy przeznaczony dla półprofesjonalnych i profesjonalnych fotografów, którzy z pewnością docenią aktualizacje oprogramowania i możliwość otrzymania sprzętu zastępczego na czas naprawy. Głównym celem zespołu PRO Service jest stworzenie partnerskich relacji z fotografami OM SYSTEM i Olympus oraz zagwarantowanie im nieograniczonego wsparcia. Usługi serwisowe podzielono na trzy grupy nazywane dalej planami: Plan Wsparcia Pro, Plan Naprawy Pro, Roczny Plan Konserwacji Systemu Pro.

Które produkty są objęte programem PRO Service?

Programem PRO Service objęte są: aparaty OM SYSTEM OM-1 i Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II oraz OM-D E-M1X, a także obiektywy M.Zuiko Digital.

Czy istnieją różne warianty programu PRO Service?

Dostępne są trzy poziomy programu Olympus PRO Service: Standard Plus (poziom 1), Advanced (poziom 2) oraz Elite (poziom 3).

Jak długo obowiązuje umowa dotycząca PRO Service?

Standard Plus (poziom 1) obowiązuje przez cały okres użytkowania, jeśli zarejestrowany aparat i obiektywy są objęte programem Pro Service. Zaawansowane (poziom 2) i Elite (poziom 3) są dostępne w ramach rocznej umowy Pro Service.

Ile produktów OM SYSTEM i Olympus może być objętych jednym pakietem PRO Service?

PRO Service ma na celu stworzenie partnerskich relacji z fotografami. W związku z tym program serwisowy nie jest powiązany z numerami seryjnymi konkretnych produktów. Jednocześnie dążymy do zagwarantowania najwyższej jakości naszych usług serwisowych. Dlatego w ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu PRO Service): Standard Plus – maksymalnie 1 korpus i 1 obiektyw; Advanced – maksymalnie 1 korpus i 3 obiektywy; Elite – maksymalnie 2 korpusy i 6 obiektywów. Oznacza to, że w wielu przypadkach nie musisz kupować więcej niż jednego pakietu PRO Service, nawet jeśli posiadasz więcej niż maksymalną liczbę produktów, które możesz jednorazowo wysłać do Serwisu. Jeśli jednak każdego roku chciałbyś wysłać do Serwisu 2 korpusy aparatów i obiektywy, powinieneś wybrać pakiet PRO Service Elite.

Jak można skorzystać z programu PRO Service?

Pakiet Standard Plus (poziom 1) jest bezpłatny i dostępny automatycznie po zarejestrowaniu produktu w serwisie MyOlympus. Pakiety Advanced oraz Elite są dostępne za dodatkową opłatą.

Jak aktywować pakiety Advanced oraz Elite?

To bardzo łatwe: po zakupie pakietu otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym PRO Service. Użyj go, aby aktywować pakiet PRO Service w MyOlympus.

Gdzie mogę aktywować pakiet Standard Plus PRO Service?

Z największą przyjemnością zagwarantujemy Ci bezpłatny pakiet serwisowy Standard Plus. Pakiet zostanie automatycznie aktywowany w MyOlympus po wykonaniu kilku prostych czynności:

1. Załóż konto w serwisie MyOlympus (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś).

2. Zarejestruj w MyOlympus swój aparat OM SYSTEM OM-1 lub Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X.

Gdzie mogę aktywować pakiety Advanced i Elite PRO Service?

Kupiony pakiet PRO Service aktywuj w MyOlympus. W tym celu:

1. Załóż konto w serwisie MyOlympus (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś).

2. Zarejestruj w MyOlympus swój aparat OM SYSTEM OM-1 lub Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X.

3. Aktywuj pakiet w MyOlympus, używając kodu aktywacyjnego PRO Service.

Czy programem PRO Service mogą być objęte tylko moje obiektywy M.Zuiko?

Niestety nie. Aktywacja programu Olympus PRO Service możliwa jest dopiero po zarejestrowaniu w MyOlympus co najmniej jednego korpusu OM SYSTEM OM-1 lub Olympus OM-D E-M1 Mark III, OM-D E-M1 Mark II lub OM-D E-M1X. Jest to wymaganie technicze umożliwiające aktywowanie PRO Service

Czy w ramach PRO Service mogę korzystać z 6-miesięcznej dodatkowej gwarancji?

Z oferty mogą korzystać użytkownicy większości aparatów i obiektywów OM SYSTEM i Olympus zarejestrowanych w MyOlympus. Mimo to, że oferta nie jest częścią programu PRO Service, można ją z nim łączyć i cieszyć się jeszcze większą ochroną posiadanego zestawu fotograficznego. To proste: zarejestruj swoje produkty w MyOlympus i zasubskrybuj newsletter OM SYSTEM.

W których krajach można korzystać z programu PRO Service?

Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania.

Czy mogę korzystać z programu podczas podróży?

Tak, możesz korzystać z naszego wsparcia w ramach PRO Service we wszystkich krajach, w których dostępny jest program PRO Service.

Czy mogę kupić i aktywować PRO Service, jeśli mój kraj zamieszkania nie jest wyszczególniony na liście?

Tak, prosimy jednak pamiętać, że PRO Service nie będzie dostępny w Twoim kraju zamieszkania.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć skorzystania z konkretnych usług lub planu serwisowego w ramach programu PRO Service?

Jeśli chcesz skorzystać z usługi serwisowej w ramach programu PRO Service lub z danego planu serwisowego, wyślij zgłoszenie przez MyOlympus lub zadzwoń do specjalisty Wsparcia PRO. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie oraz na stronie MyOlympus. Wszelkich wskazówek chętnie udzielą Ci także pracownicy Wsparcia.

Aktywowałem już PRO Service dla aparatu OM-D E-M1 Mark III i kupiłem OM-1. Co powinienem zrobić?

Jeśli chcesz, aby Twój aparat OM-1 także został objęty Twoim obowiązującym pakietem PRO Service, wystarczy, że zarejestrujesz go w serwisie MyOlympus. Oznacza to, że w wielu przypadkach nie musisz kupować więcej niż jednego pakietu Olympus PRO Service, nawet jeśli posiadasz więcej niż maksymalną liczbę produktów, które możesz jednorazowo wysłać do Serwisu. Uwaga. W ramach każdego zgłoszenia serwisowego można wysłać do Serwisu konkretną liczbę produktów (w zależności od usługi i wybranego pakietu PRO Service): Standard Plus – maksymalnie 1 korpus i 1 obiektyw; Advanced – maksymalnie 1 korpus i 3 obiektywy; Elite – maksymalnie 2 korpusy i 6 obiektywów. Jeśli każdego roku chciałbyś wysyłać do Serwisu 2 korpusy aparatów i obiektywy, powinieneś wybrać pakiet PRO Service Elite.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli potrzebujesz pomocy lub dodatkowych informacji, zespół PRO Service chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

  • proservice@om-digitalsolutions.com