Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Usługi serwisowe Olympus

Zyskaj szybki i łatwy dostęp do instrukcji obsługi, pobierz najnowsze materiały dotyczące aparatów i obiektywów Olympus, skorzystaj z pomocy naszego zespołu ekspertów.

  • Rejestracja napraw

    Zarejestruj swój produkt i śledzić status naprawy.

  • Wsparcie techniczne

    Potrzebujesz porady technicznej? Nie wiesz, który produkt jest dla Ciebie najlepszy?

  • Wskazówki dotyczące konserwacji

    Chcesz wiedzieć, jak utrzymać aparat w doskonałym stanie?

  • Pro Service i E-M1 Mark II

    Pro Service sprosta wszystkim Twoim profesjonalnym potrzebom.

Jak zlecić naprawę produktu?

Wymierz temat:

Jak zlecić naprawę produktu?

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną schowaj w bezpiecznym miejscu. To podstawowe dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego
Portalu Napraw Serwisowych .
Tu dowiesz się, jak wysłać swój produkt do naprawy.

Mój produkt Olympus nie funkcjonuje poprawnie, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi lub skontaktuj się z naszym Wsparciem Technicznym.

W razie wątpliwości lub jeśli problem nadal występuje, kliknij tutaj i postępuj zgodnie ze wskazówkami, aby bezpłatnie i bezpośrednio wysłać sprzęt do naszego Centrum Serwisowego.

Jeśli posiadasz gwarancję kupioną u sprzedawcy detalicznego, skontaktuj się z nim, zanim wyślesz swój produkt do naprawy.

Co obejmuje 24-miesięczna gwarancja?

Prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej gwarancji .
Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń powstałych na skutek wypadków losowych, niewłaściwego użytkowania sprzętu ani niestarannego obchodzenia się ze sprzętem. Gwarancja nie obejmuje także naturalnego zużycia elementów.
Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia użytkownika.

Moja 24-miesięczna gwarancja Olympus wygasła. Czy mimo to mogę wysłać mój produkt do naprawy serwisowej?

Tak, oczywiście.

Postępuj zgodnie z procedurą opisaną powyżej. O kosztach naprawy poinformujemy Cię pocztą, e-mailem lub faksem. Technicy rozpoczną pracę, gdy wyrazisz zgodę na naprawę.

Mam pytanie techniczne dotyczące cyfrowego produktu Olympus.

Wyślij e-mail do Wsparcia Technicznego Olympus lub zadzwoń do naszego zespołu ekspertów. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , by uzyskać więcej informacji.