Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Usługi serwisowe OM Digital Solutions

Zyskaj szybki i łatwy dostęp do instrukcji obsługi, pobierz najnowsze materiały dotyczące aparatów i obiektywów OM Digital Solutions, skorzystaj z pomocy naszego zespołu ekspertów.

Rejestracja naprawy

Skorzystaj z pomocy techników OM Digital Solutions. Sprawdź status naprawy.

Więcej >
  • Pro Service: E-M1 Mark II/III oraz E-M1X

    Pro Service sprosta Twoim wszystkim profesjonalnym potrzebom.

  • Wskazówki dotyczące konserwacji

    Chcesz wiedzieć, jak utrzymać aparat w doskonałym stanie?

Jak zlecić naprawę produktu?

Wymierz temat:

Jak zlecić naprawę produktu?

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną schowaj w bezpiecznym miejscu. To podstawowe dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego
Portalu Napraw Serwisowych .
Tu dowiesz się, jak wysłać swój produkt do naprawy.

Mój produkt Olympus nie funkcjonuje poprawnie, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi .

W razie wątpliwości lub jeśli problem nadal występuje, kliknij tutaj i postępuj zgodnie ze wskazówkami, aby bezpłatnie i bezpośrednio wysłać sprzęt do naszego Centrum Serwisowego.

Co obejmuje 24-miesięczna gwarancja?

Prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej gwarancji .
Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek uszkodzeń powstałych na skutek wypadków losowych, niewłaściwego użytkowania sprzętu ani niestarannego obchodzenia się ze sprzętem. Gwarancja nie obejmuje także naturalnego zużycia elementów.
Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia użytkownika.

Moja 24-miesięczna gwarancja OM Digital Solutions wygasła. Czy mimo to mogę wysłać mój produkt do naprawy serwisowej?

Tak, oczywiście.

Postępuj zgodnie z procedurą opisaną powyżej. O kosztach naprawy poinformujemy Cię drogą mailową. Technicy rozpoczną prace, gdy wyrazisz zgodę na naprawę.

Mam pytanie techniczne dotyczące cyfrowego produktu Olympus.

Wyślij e-mail do Wsparcia Technicznego OM Digital Solutions. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , by uzyskać więcej informacji.