Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Pro Service


Dla fotografów

Program OLYMPUS SERVICE PRO, stworzony z myślą o
E-M1 Mark II i obiektywach M.ZUIKO DIGITAL, sprosta potrzebom profesjonalnych fotografów. Dzięki niemu możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze: na fotografowaniu.

Wybierz pakiet, który najbardziej Ci odpowiada, zarejestruj swój aparat OM-D E-M1 Mark II i aktywuj usługę PRO Service w MyOLYMPUS.


  • Priorytetowa obsługa klienta

    Kontaktuj się z ekspertami OLYMPUS w każdej sprawie związanej z Twoim profesjonalnym zestawem fotograficznym. Eksperci czekają na połączenie wideo, Twój telefon lub e-mail.

  • Sprzęt na czas naprawy

    Bezpłatna ekspresowa przesyłka i przyśpieszona naprawa Twojego E-M1 Mark II lub wypożyczenie profesjonalnego sprzętu OM-D na czas naprawy — wszystko po to, abyś nie musiał przerywać swojej pracy.

  • Regularna konserwacja systemu

    Zadbamy o najlepszą kondycję Twojego zestawu. Zoptymalizujemy jego działanie i wyczyścimy go, aby był jak nowy i gotowy do następnej sesji zdjęciowej.

Wybierz najlepszy dla siebie pakiet PRO Service

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

STANDARD PLUS

ADVANCED

ELITE

PLAN WSPARCIA PRO

Po aktywowaniu pakietu PRO Service w serwisie MyOLYMPUS otrzymasz cyfrowy identyfikator i będziesz mógł kontaktować się ze specjalistą OLYMPUS PRO w wybrany przez siebie sposób.

Identyfikator MyOLYMPUS

Specjalna infolinia

Ekspresowa odpowiedź na wiadomości e-mail

1 dzień roboczy

0,5 dnia roboczego

0,5 dnia roboczego

Dostęp do infolinii wideo

Zależnie od dostępności

Zależnie od dostępności

Priorytet

Usługa Check&Clean

Zależnie od dostępności

Zależnie od dostępności

Priorytet

PLAN NAPRAWY PRO

Jeśli nie jesteś pewny, czy Twój zestaw fotograficzny jest w 100% sprawny, wejdź na swoje konto MyOLYMPUS i skorzystaj z pakietu PRO Service lub skontaktuj się ze specjalistą OLYMPUS PRO. My zrobimy resztę.

Ekspresowa wysyłka naprawionego sprzętu*

-

Bezpłatny transport w obydwie strony

Bezpłatny transport w obydwie strony

Szybsza naprawa*

5 dni roboczych**

3 dni robocze**

3 dni robocze**

Wypożyczenie aparatu na czas naprawy

-

Jeśli czas naprawy zostanie przekroczony

Ekspres

Atrakcyjne ceny napraw pogwarancyjnych

-

-10%

-20%

Aktualizacja oprogramowania

Zachowanie ustawień aparatu

ROCZNY PLAN KONSERWACJI SYSTEMU PRO*

Raz w roku nasi serwisanci sytemu PRO przetestują Twój zestaw fotograficzny — wyczyszczą korpus i dokładnie sprawdzą działanie zestawu. Aby skorzystać z usługi, skontaktuj się ze specjalistą OLYMPUS PRO lub wyślij zgłoszenie przez MyOLYMPUS.

Diagnostyka systemu

-

Kontrola sensora

-

Kontrola stabilizacji obrazu

-

Test rozdzielczości

-

Test migawki

-

Kalibracja obiektywu

-

Aktualizacja oprogramowania

-

Zachowanie ustawień aparatu

-

Wymiana zużytych zapasowych części kosmetycznych

-

Czyszczenie korpusu

-

*Maksymalna liczba produktów

serwisowanych w ramach jednego pakietu

1x

1x

2x

1x

3x

6x

WYBIERZ PAKIET PRO SERVICE

Wybierz czas obowiązywania pakietu —
od 1 roku do 3 lat.

Bezpłatnie

Zarejestruj teraz
 
 
KUP TERAZ
 
 
KUP TERAZ
 
 

PRODUKTY OBJĘTE USŁUGĄ

OM-D E-M1 Mark II oraz obiektywy M.ZUIKO DIGITAL zarejestrowane w MyOLYMPUS

KRAJE, W KTÓRYCH MOŻNA KORZYSTAĆ Z USŁUGI

PRO Service dostępny jest w następujących krajach: Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania.

Produkt OLYMPUS możesz wysłać do serwisu z każdego wymienionego wyżej kraju.

**Z wyłączeniem czasu dostawy

 

KORZYŚCI MyOLYMPUS

Zasubskrybuj newsletter OLYMPUS w serwisie MyOLYMPUS i ciesz się z korzyści, jakie daje PRO SERVICE.

  • 6-miesięczna dodatkowa gwarancja

  • Ciekawy, inspirujący newsletter

  • Powiadomienia o aktualizacji oprogramowania

FAQs

Co to jest OLYMPUS PRO Service?

PRO Service to program serwisowy przeznaczony dla półprofesjonalnych i profesjonalnych fotografów. Głównym celem zespołu OLYMPUS PRO Service jest stworzenie partnerskich relacji z fotografami OLYMPUS i zagwarantowanie im nieograniczonego wsparcia. Usługi serwisowe podzielono na trzy grupy nazywane dalej planami: PLAN WSPARCIA PRO, PLAN NAPRAWY PRO, ROCZNY PLAN KONSERWACJI SYSTEMU PRO.

Jakie produkty OLYMPUS objęte są usługą OLYMPUS PRO Service?

Aktualnie usługą OLYMPUS PRO Service objęte są: OM-D E-M1 Mark II oraz wszystkie obiektywy M.ZUIKO DIGITAL.

Czy istnieją różne warianty usługi OLYMPUS PRO Service?

Dostępne są trzy poziomy usługi OLYMPUS PRO Service: Standard Plus (poziom 1), Advanced (poziom 2) oraz Elite (poziom 3).

Jak długo obowiązuje umowa dotycząca OLYMPUS PRO Service?

Standard Plus (poziom 1) obowiązuje przez cały okres rejestracji aparatu oraz obiektywów objętych programem OLYMPUS PRO Service. Czas obowiązywania pakietów Advanced (poziom 2) i Elite (poziom 3) zależy od użytkownika. Istnieje możliwość wyboru rocznej, dwuletniej lub trzyletniej umowy PRO Service.

Ile posiadanych przeze mnie produktów OLYMPUS może być objętych jednym pakietem OLYMPUS PRO Service?

OLYMPUS PRO Service ma na celu stworzenie partnerskich relacji z fotografami. W związku z tym program serwisowy nie jest powiązany z numerami seryjnymi określonych produktów. Jednocześnie dążymy do zagwarantowania najwyższej jakości usług serwisowych. Dlatego też istnieją usługi, dla których obowiązują limity, jeśli chodzi o maksymalną liczbę produktów, które można jednorazowo wysłać do serwisu: Standard Plus — maksymalnie 1 korpus i 1 obiektyw; Advanced — maksymalnie 1 korpus i 3 obiektywy; Elite — maksymalnie 2 korpusy i 6 obiektywów. Oznacza to, że w wielu przypadkach nie musisz kupować więcej niż jednego pakietu OLYMPUS PRO Service, nawet jeśli posiadasz więcej niż maksymalną liczbę produktów, które możesz jednorazowo wysłać do serwisu.

Czy OLYMPUS PRO Service wiąże się z jakimikolwiek kosztami?

Usługa Standard Plus (poziom 1) jest bezpłatna i dostępna automatycznie dla produktu po jego zarejestrowaniu w serwisie MyOLYMPUS. Pakiety Advanced oraz Elite są dostępne za dodatkową opłatą.

Jak aktywować pakiety Advanced oraz Elite?

To bardzo łatwe: po zakupie pakietu otrzymasz e-mail z kodem aktywacyjnym PRO Service. Użyj go, aby aktywować usługę PRO Service w MyOLYMPUS.

Gdzie mogę aktywować pakiet Standard Plus PRO Service?

Z największą przyjemnością zagwarantujemy Ci bezpłatny pakiet serwisowy Standard Plus. Pakiet zostanie automatycznie aktywowany w MyOLYMPUS po wykonaniu kilku prostych czynności:

1. Załóż konto w serwisie MyOLYMPUS (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś)

2. Zarejestruj swój OM-D E-M1 Mark II w MyOLYMPUS

Gdzie mogę aktywować pakiet Advanced lub Elite PRO Service?

Po zakupie OLYMPUS PRO Service aktywuj usługę w MyOLYMPUS. W tym celu:

1. Załóż konto w serwisie MyOLYMPUS (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś)

2. Zarejestruj swój OM-D E-M1 Mark II w MyOLYMPUS

3. Aktywuj usługę w MyOLYMPUS, używając kodu aktywacyjnego PRO Service

Czy usługą OLYMPUS PRO Service mogą być objęte tylko moje obiektywy M.ZUIKO?

Niestety nie. Aktywacja usługi OLYMPUS PRO Service możliwa jest jedynie w przypadku zarejestrowania w MyOLYMPUS co najmniej jednego korpusu OM-D E-M1 Mark II.

Czy w ramach OLYMPUS PRO Service mogę korzystać z 6-miesięcznej dodatkowej gwarancji?

Z oferty mogą korzystać użytkownicy większości aparatów i obiektywów zarejestrowanych w MyOLYMPUS. Mimo to, że oferta nie jest częścią programu OLYMPUS PRO Service, można ją z nim łączyć i cieszyć się jeszcze większą ochroną posiadanego zestawu fotograficznego. To proste: zarejestruj swoje produkty w MyOLYMPUS i zasubskrybuj newsletter OLYMPUS.

W których krajach można korzystać z usługi OLYMPUS PRO Service?

Austria, Belgia, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Portugalia, Republika Czeska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania.

Czy mogę korzystać z usługi podczas podróży?

Tak, możesz korzystać z naszego wsparcia w ramach OLYMPUS PRO Service we wszystkich krajach, w których dostępna jest usługa OLYMPUS PRO Service.

Czy mogę kupić i aktywować OLYMPUS PRO Service, jeśli mój kraj zamieszkania nie jest wyszczególniony na liście?

Tak, prosimy jednak pamiętać, że OLYMPUS PRO Service nie będzie dostępny w Twoim kraju zamieszkania.

W jaki sposób mogę zgłosić chęć skorzystania z konkretnych usług lub planu serwisowego w ramach programu OLYMPUS PRO Service?

Jeśli chcesz skorzystać z usługi OLYMPUS PRO Service, wyślij zgłoszenie przez MyOLYMPUS lub zadzwoń do specjalisty OLYMPUS PRO. Zapoznaj się z Regulaminem, sprawdź informacje dotyczące PRO Service na swoim profilu MyOLYMPUS lub zadzwoń na specjalną infolinię, aby dowiedzieć się, jak skorzystać z konkretnej usługi lub planu serwisowego.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Jeśli potrzebujesz pomocy lub dodatkowych informacji, zespół PRO Service chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania.

  • 00 800 67108 400

  • proservice.pl@olympus.eu