Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Jak zlecić naprawę produktu

Mam pytanie techniczne dotyczące produktu Olympus.

Wyślij e-mail do Wsparcia Technicznego OM Digital Solutions. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , aby dowiedzieć się więcej.

Mój produkt Olympus niewłaściwie funkcjonuje, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi. W przypadku wątpliwości odwiedź sprzedawcę sprzętu OM Digital Solutions, który sprawdzi sprzęt i w razie potrzeby przekaże go nam w Twoim imieniu.

Jak mogę zlecić serwisowanie produktu?

Pamiętaj, że dowód zakupu oraz karta gwarancyjna to podstawowe dokumenty upoważniające do naprawy sprzętu w ramach gwarancji.

Jeśli nie możesz zwrócić produktu do swojego sprzedawcy, skontaktuj się z lokalnym wsparciem OM Digital Solutions lub z prowadzonym przez OM Digital Solutions Ogólnoeuropejskim Wsparciem Klienta:

camera.repair.pl@om-digitalsolutions.com

Moja lornetka Olympus nie jest już objęta gwarancją. Czy nadal mogę wysłać swój produkt do naprawy?

Oczywiście, że tak. Postępuj zgodnie ze wskazówkami opisanymi powyżej. Przygotujemy kosztorys i wyślemy go na Twój adres e-mail.

Co obejmuje 25-letnia europejska gwarancja?

Szczegółowe informacje znajdziesz w Warunkach gwarancji dołączonych do karty gwarancyjnej. Gwarancja ta nie obejmuje niewłaściwego użytkowania, zdarzeń losowych, niedbałego obchodzenia się ze sprzętem ani naturalnego zużywania się elementów. Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia konsumenta.