Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

  • Polska

    Strony poszczególnych krajów

Jak zlecić naprawę produktu

Mam pytanie techniczne dotyczące produktu Olympus

Wystarczy wysłać e-mail do Wsparcia Technicznego Olympus lub zadzwonić do naszego zespołu ekspertów. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , by uzyskać więcej szczegółów.

Mój produkt Olympus niewłaściwie funkcjonuje, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi. W przypadku wątpliwości odwiedź sprzedawcę sprzętu Olympus, który zbada sprzęt i w razie potrzeby przekaże go do nas w Twoim imieniu.

Jak mogę zlecić serwisowanie produktu?

Należy zachować w bezpiecznym miejscu dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną. Bez tych potwierdzeń nie mogą być wykonane prace w ramach gwarancji.

Jeśli nie możesz zwrócić produktu do swojego sprzedawcy, skontaktuj się z lokalnym wsparciem Olympus lub z prowadzonym przez Olympus Ogólnoeuropejskim Wsparciem Klienta:

Numer Wsparcia Klienta +49-40-23773-899

Numer bezpłatny: 00800 - 67 10 84 00

(dostępne dla Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Włoch, Luksemburga, Holandii, Norwegii, Portugalii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Turcji, Ukrainy)

Moja lornetka Olympus nie jest już objęta gwarancją. Czy nadal mogę wysłać swój produkt do naprawy?

Oczywiście, że tak. Proszę kierować się tymi samymi wskazówkami, jakie podaliśmy powyżej. Przygotujemy wówczas oszacowanie kosztów naprawy i prześlemy informację pocztą, e-mailem lub faksem. Po otrzymaniu oszacowania kosztów prosimy o potwierdzenie tą samą drogą zlecenia naprawy.

Co obejmuje 25-letnai europejska gwarancja na lornetki Olympus?

Szczegółowe informacje w tym zakresie. Gwarancja ta nie obejmuje niewłaściwego użytkowania, zdarzeń losowych, niedbałego obchodzenia się ze sprzętem ani naturalnego zużywania się elementów. Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia konsumenta.