Mobile Version Hide

Wydaje się, że przeglądasz tę stronę w oparciu o przeglądarkę Internet Explorer 6. Przeglądarka ta jest już przestarzała.
Dla bardziej bezpiecznego i niezawodnego przeszukiwania zalecamy, wykonanie upgrade'u przeglądarki do jednej z wymienionych wersji:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Jak zlecić naprawę produktu

Tutaj możesz zarejestrować swój produkt do naprawy i śledzić status zlecenia.

Obsługa napraw


Systemy profesjonalnego dyktowania

Wszystkie pytania dotyczące Profesjonalnego Dyktowania OM Digital Solutions prosimy kierować do lokalnego partnera Profesjonalnych Systemów Audio firmy OM Digital Solutions.

Tutaj znajdziesz najbliższego partnera OM Digital Solutions

Nagrywanie dźwięku

Dotyczy wszystkich produktów audio.

Wybierz temat:

Mam pytanie techniczne dotyczące produktu audio Olympus.

Wyślij e-mail do Wsparcia Technicznego OM Digital Solutions. Z przyjemnością Ci pomożemy.

Kliknij tutaj , aby dowiedzieć się więcej.

Mój produkt Olympus niewłaściwie funkcjonuje, co mogę zrobić?

Najpierw poszukaj informacji w instrukcji obsługi . W przypadku wątpliwości odwiedź sprzedawcę sprzętu OM Digital Solutions, który sprawdzi sprzęt i w razie potrzeby przekaże go nam w Twoim imieniu.

Jak mogę zlecić serwisowanie produktu?

Dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną schowaj w bezpiecznym miejscu. To podstawowe dokumenty uprawniające do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.

Zapraszamy do odwiedzenia naszego
Portalu Napraw Serwisowych.
Tu dowiesz się, jak wysłać swój produkt do naprawy.

Co obejmuje 24-miesięczna gwarancja?

Prosimy o zapoznanie się z warunkami naszej gwarancji . Gwarancja nie obejmuje przypadków niewłaściwego użytkowania, wypadków losowych, niestarannego obchodzenia się ze sprzętem oraz normalnego zużywania się elementów. Warunki gwarancji nie wpływają na ustawowe uprawnienia użytkownika.

Moja 24-miesięczna gwarancja OM Digital Solutions wygasła. Czy mimo to mogę wysłać mój produkt do naprawy serwisowej?

Tak, oczywiście. Postępuj zgodnie z procedurą opisaną powyżej. O kosztach naprawy poinformujemy Cię drogą mailową. Technicy rozpoczną prace, gdy wyrazisz zgodę na naprawę.